کدخبر:1623/13950829

29 آبان 1395

توسط انجمن الکتروشیمی ایران:
انتخاب استاد شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان پیشکسوت علم الکتروشیمی کشور
انجمن الکتروشیمی ایران دکتر علی اصغر انصافی، استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان را به عنوان پیشکسوت علم الکتروشیمی کشور انتخاب کرد.

دوازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران، با حضور اساتيد، پژوهشگران، صنعتگران و دانشجويان تحصيلات تكميلي با هدف ايجاد هم افزايي فعاليت هاي پژوهشي كشور در راستاي بومي سازي و ارتقاي الكترو شيمي در كشور و بهره گيري از دانش فني و گسترش ارتباط مراكز دانشگاهي و پژوهشي با صنايع مرتبط، در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این سمینار که در شش محور نانوالکتروشیمی، الکتروشیمی محاسباتی، سنتز الکتروشیمیایی، بیوالکتروشیمی، خوردگی، و تولید و ذخیره انرژی، برگزار شد، از تلاش ها و خدمات دکتر علی اصغر انصافی از دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتر رستمی از دانشگاه مازندران به عنوان دو پیشکسوت علم الکتروشیمی کشور تجلیل به عمل آمد.

دانشمندان علم شیمی همواره به دنبال دستیابی به روش هایی برای کاهش آلودگی هوا و گرم شدن زمین هستند و روش های الکتروشیمیایی یکی از بهترین روش های پیشنهادی برای رسیدن به این اهداف محسوب می شود.

گفتنی است دکتر علی اصغر انصافی، به عنوان استاد در زمینه های سنسورها و بيوسنسورها، روش هاي الکتروشيميايي و اسپکتروسکوپي، آناليز مقادير بسيار کم و آناليز مواد دارويي و بيولوژيکي در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول فعالیت علمی و پژوهشی است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.