کدخبر:1609/13950819

19 آبان 1395

به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان:
آغاز نخستین دوره آموزشی ویژه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه شش کشور
نخستین دوره آموزشی ویژه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه شش کشور، با همکاری دفتر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.

مدیر اجرایی معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان، با تأکید بر لزوم به روز بودن کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها، هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای توانمندی، شناخت نقاط قوت و ضعف، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده این حوزه عنوان کرد.

طاقداری، با اشاره به حضور 50 کارشناس فرهنگی از 10 دانشگاه استان‌های اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری و یزد در این دوره آموزشی، گفت: تمامی کارشناسان در کارگاه هایی با موضوعات "اصول و تکنیک‌های برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی"، "ظرفیت‌های میراث ادبی کشور در سیاست‌گذاری فرهنگی و اجتماعی" و "تجربه کار گروهی" شرکت خواهند کرد.

وی، برقراری ارتباط بیشتر میان کارشناسان دانشگاه‌های استان و منطقه با مسئولان وزارت علوم را از دیگر اهداف برگزاری نخستین دوره آموزشی کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه شش کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دوره در انتقال تجربیات و اجرای برنامه‌های مشترک در سطح منطقه مؤثر باشیم.

مدیر اجرایی معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان، اضافه کرد: جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌ها با مدیر دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف از دیگر بخش های مهم این دوره آموزشی میباشد.

طاقداری تصریح کرد: دراین دوره کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر اصفهان، مالک‌اشتر اصفهان، کاشان، یزد، شهرکرد، دانشکده فنی مهندسی گلپایگان، دانشکده ریاضی وکامپیوتر خوانسار و مرکز آموزش عالی شهرضا، ظرفیت های موجود برای برگزاری برنامه های مشترک را بررسی خواهند نمود.

گفتنی است: نخستین دوره آموزشی ویژه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه شش کشور، امروز و فردا به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه خواهد داشت.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.