کدخبر:0925/13950817

17 آبان 1395

با اتمام بزرگترین طرح کلان ملی در حوزه اندازه گیری مشخصه های دریایی:
رونمایی از طرح کلان شبکه پایش و پیش بینی دریایی کشور و بویه موج نگار ملی
در حاشیه دوازدهمین همایش علمی بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی، از طرح کلان شبکه پایش و پیش بینی دریایی کشور و بویه موج نگار ملی ایران، ساخته شده توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد.

طرح کلان شبکه پایش و پیش بینی دریایی، بزرگترین شبکه اندازه گیری مشخصه های دریایی کشور و متشکل از 11بویه موج نگار، 9 ایستگاه هواشناسی بندری، 11 ایستگاه جمع آوری اطلاعات بندری و مرکز مهم جمع آوری و پیش بینی داده های دریایی است که کلیه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بکار رفته در آن بر اساس توان فنی و مهندسی پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فنی ریاست جمهوری و سازمان بنادر و دریانوردی به اجرا در آمده است.

در این آئین که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در هتل المپیک تهران برگزار شد، از تمبر یادبود این طرح کلان ملی در حوزه مهندسی دریا نیز رونمایی شد.

همچنین در نمایشگاه جانبی در حاشیه دوازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی نیز از بویه موج نگار ملی و تجهیزات وابسته که بر اساس توان فنی و مهندسی پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان به اجرا در آمده است رونمایی شد.

ارائه دستاوردهای ارزشمند دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه اندازه گیری مشخصه های دریایی و امضاء تفاهم نامه بازسازی و نوسازی تجهیزات اندازه گیری مشخصه های دریایی بنادر ایران میان دانشگاه صنعتی اصفهان و سازمان بنادر و دریانوردی، از دیگر بخش های مهم این رویداد بزرگ علمی بود.

گفتنی است: دوازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی، به همراه نمایشگاه جانبی، با حضور سرمایه گذاران و پیمانکاران داخلی و خارجی این حوزه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.