کدخبر:1218/13950628

28 شهريور 1395

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید وعید سعید غدیر خم:
جشنواره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، جشنواره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان 28 و 29 شهریور ماه برگزار می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، ایجاد فضای بانشاط و توجه به سلامت جسمانی و بهداشت روانی دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها را مهترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

دکتر کلانتری افزود: برپایی ایستگاه سلامت، مسابقات ورزشی، جنگ شادی، تئاتر خیابانی، نشست های صمیمانه و توزیع غذای سالم در قالب صبحانه و عصرانه جهت ترویج تغذیه سالم از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای جشنواره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی با اشاره به طرح هفته خوابگاه‌ها که همه ساله در اردیبهشت ماه از طرف سازمان دانشجویان وزارت علوم اعلام می‌شود، اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر دارد این گونه برنامه ها در طول سال برای دانشجویان خوابگاهی استمرار داشته باشد که در قالب جشنواره خوابگاه های دانشجویی و بر اساس یک برنامه زمان‌بندی با مشارکت دانشجویان برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این که اولین جشنواره، به مناسبت آغاز سال تحصیلی و عید سعید غدیر خم با همکاری معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار خواهد شد، از تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان فعال در شورای صنفی، کانون‌ها، تشکل‌ها و خوابگاه ها دعوت کرد تادر ایده پردازی و اجرای این برنامه‌ها با ستاد اجرایی جشنوارة خوابگاه‌ها همکاری و مشارکت فعال داشته باشند.

کلانتری با تأکید بر نتیجه بخش نبودن برنامه ها بدون مشارکت دانشجویان، ابراز امیدواری کرد: برنامه‌ها با محوریت پیشنهاد، برنامه‌ریزی و اجرای دانشجویان همراه باشد.

وی با بیان این که دانشگاه صنعتی اصفهان همواره سعی در برگزاری مطلوب برنامه هفته خوابگاه‌ها داشته است، بر لزوم توجه ویژه به ایجاد فضایی شاد و سالم برای دانشجویان خوابگاهی در این دانشگاه تأکید کرد و افزود: ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان نیز همواره توجه ویژه ای به امور خوابگاه‌های دانشجویان این دانشگاه داشته اند.

گفتنی است: برنامه های جشنواره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، از ساعت 5 عصر، 28 و 29 شهریور ماه در محوطه خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.