کدخبر:1401/13950523

23 مرداد 1395

با استقبال داوطلبان ممتاز کنکور سراسری:
آغاز دوازدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان +گزارش تصویری
دوازدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور داوطلبان ممتاز پسرآزمون سراسری، صبح امروز در تالار شیخ بهایی این دانشگاه آغاز شد.

سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان در این همایش به تاریخچه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 35 رشته تحصیلی در 14 دانشکده این دانشگاه ارایه می‌شود.

دکتر عمادی با بیان این که دانشگاه صنعتی اصفهان در سال های گذشته رتبه نخست تبدیل علم به ثروت را کسب نموده است، افزود: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هم‌ اکنون در مهم‌ترین پست‌های صنعتی کشور مشغول فعالیت هستند.

وی به امکانات ویژه در نظر گرفته شده برای رتبه‌های ممتاز در دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره کرد و گفت: امکان تحصیل در دو رشته به صورت همزمان، امکان تغییر رشته برای رتبه‌های سه رقمی، امکانات ویژه ورزشی و مطالعاتی و همچنین تسهیلات ویژه مالی از جمله امکانات در نظرگرفته شده برای استعدادهای درخشان این دانشگاه است.

مدیر برنامه ریزی فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این آئین، هدف اصلی برگزاری این همایش را ارایه یک دیدگاه مناسب نسبت به رشته‌های تحصیلی دانشگاهی برای دانش‌آموزان ممتاز اصفهان عنوان کرد و گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان با امکانات خاص و منحصر به فرد پژوهشی همواره جزو دانشگاه‌های برتر کشور بوده است.

دکتر مهران نحوی با بیان مزایا و تأثیرات مثبت تحصیل در شهر محل زندگی، گفت: این یک تجربه ثابت شده در سراسر دنیا است که تحصیل در شهر زندگی، بازدهی و کارایی بهتر تحصیلی را برای دانشجویان مقطع کارشناسی در پی دارد.

وی وجود حدود 500 عضو هیئت علمی در دانشگاه صنعتی اصفهان را از ظرفیت‌های بالای این دانشگاه برشمرد و افزود: بسیاری از این اساتید جزو اساتید بین‌المللی شناخته شده ای هستند که دارای مقالات و تحقیقات بسیار شاخص و ارزشمند می‌باشند.

نحوی با اشاره به افق 5 و 10 ساله دانشگاه صنعتی اصفهان مبنی بر کسب رتبه نخست دانشگاه های سراسر کشور، افزود: مطابق با برنامه راهبردی دانشگاه صنعتی اصفهان، کسب مرجعیت علمی قاره آسیا از جمله اهداف این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، تربیت دانش‌آموختگان جامع را اصلی‌ترین رسالت این دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مهارت‌های فنی در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استاندارد برای دانشجویان از جمله فعالیت‌های این دانشگاه برای رسیدن به این هدف مهم است.  

دراین همایش، اساتید مجرب از دانشکده های فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی این دانشگاه به ارایه مهمترین اطلاعات مورد نیاز داوطلبان به منظور اخذ بهترین تصمیم در انتخاب رشته کنکور سراسری پرداختند.

گفتنی است: دوازدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، فردا با حضور داوطلبان ممتاز دختر آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه می یابد.

گزارش تصویری

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.