کدخبر:1212/13950518

18 مرداد 1395

با حضور بیش از 110 دانشجوی مبتکر:
دومین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تلویزیونی
دومین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان به همت معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان و توسط انجمن های علمی این دانشگاه برگزار شد.

استارتاپ ویکند (startup weekend) یک رویداد آموزشی و تجربی است که در سه روز متوالی برگزار و در آن مدیران تجاری، برنامه نویسان، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده های خود را مطرح و پس از تشکیل گروه، آن ها را اجرایی نمایند.

در دومین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان که با هدف ایجاد فرصت برای بیان ایده‌های نوآورانه دانشجویان و نیز اجرایی شدن ایده‌های کارآفرینان جوان با کمک و یادگیری از یکدیگر و با حضور 110 داوطلب برگزار شد، 60 ایده اولیه هریک در 60 ثانیه توسط شرکت کنندگان ارائه شد.

در ادامه و با انتخاب 12 ایده برتر توسط شرکت کنندگان، با تشکیل تیم های 8 نفره، ایده های منتخب طی مدت دو روز مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در پایان دومین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان تیم های کافه کادو، حا میم و Service in ، عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

آشنایی با موضوعات ایده پردازی، بوم مدل کسب و کار، روش استارتاپ ناب (MVP) و چرخه ساخت- اندازی گیری- یادگیری، نحوه ارائه ایده ها، معرفی استارتاپ و استارتاپ ویکند، کار تیمی و توسعه مشتری و بهره گیری از اطلاعات و تجربیات 16 مربی حاضر در این رویداد آموزشی و تجربی، از جمله بخش های دومین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

گفتنی است: دومین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان به همت معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان و توسط انجمن های علمی این دانشگاه برگزار شد.

گزارش تلویزیونی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.