کدخبر:0954/13950518

18 مرداد 1395

با حضور داوطلبان ممتاز کنکور سراسری:
همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان 23 و 24 مرداد برگزار می شود
دوازدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور داوطلبان ممتاز آزمون سراسری، 23 و 24 مردادماه در این دانشگاه برگزارخواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، این دانشگاه امسال نیز مطابق با سال های گذشته و مقارن با ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری، همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان را برگزار می نماید.

این همایش با هدف آشنایی داوطلبان ممتاز آزمون سراسری برخوردار از معدل ديپلم بالاتر از 18 با رشته های دانشگاهی، محیط دانشگاه و نیز ویژگی های برجسته و برتری های دانشگاه صنعتی اصفهان در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور برگزار می شود.

در دوازدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، اساتید مجرب از دانشکده های فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی این دانشگاه به ارائه مهمترین اطلاعات مورد نیاز داوطلبان به منظور اخذ بهترین تصمیم در انتخاب رشته کنکور سراسری می پردازند.

همچنین در حاشیه این همایش بزرگ، داوطلبان شرکت کننده ضمن آشنایی بیش از پیش با محیط دانشجویی دانشگاه،از نزدیک با امکانات، تسهیلات و خدمات ویژه دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز دستاوردها و توانمندی های این دانشگاه آشنا می شوند.

دوازدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، 23 و 24 مردادماه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

دانش آموزان ممتاز برخوردار از معدل ديپلم بالاتر از 18 به منظورکسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور در این همایش می توانند به سامانه ارتباط با دانش آموزان دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی http://daneshamooz.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.