کدخبر:1401/13950506

6 مرداد 1395

به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان:
نشست مشترک معاونین اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 6 کشور برگزار شد
نشست مشترک معاونین اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 6 کشو، صبح امروز به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی اصفهان در آغاز این نشست هدف از برگزاری این گردهمائی را بررسی مشکلات و مسائل گوناگون حوزه اداری مالی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دانست و ابراز امیدواری کرد: در این نشست با ارائه و بررسی راهکارها و پیشنهادهای مناسب، گام های مهمی در روند مسایل اداری و مالی برداشته شود.

دکتر حسین خادمی، با بیان این که دانشگاه صنعتی اصفهان با برخورداری از14 دانشكده‌، 8پژوهشکده، 48 مرکز، گروه و هسته علمی پژوهشی و بيش از 460 عضو هيأت علمي، سالانه قریب به 2هزار و 800 دانشجو در مقاطع‌ مختلف‌ را پذيرش می نماید، افزود: این دانشگاه در حال حاضر آموزش‌ را با بهترين‌ كيفيت‌ و استانداردهاي‌ بين‌المللي‌ برای بيش‌ از 11 هزار دانشجو ارائه‌ نموده و در فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي به رتبه هاي برتر کشور دست يافته است.

در ادامه این نشست، معاون اداري مالي دانشگاه اصفهان با تأکید بر این که دانشگاه های نسل سوم دانشگاه هایی کارآفرین هستند، گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان با دستاوردهای فراوان علمی، پژوهشی و آموزشی خود در سطح کشور، منطقه و بین الملل، موجب افتخار دانشگاهیان استان و کشور است.

دکتر ميرخاني، هدف اصلی فعالیت های حوزه اداری و مالی دانشگاه ها را انجام صحیح آموزش، پژوهش، کارآفرینی و فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: در این نشست با همفکری در رابطه با نیازها و خواسته های معاونت های اداری و مالی دانشگاه های منطقه 6، این مسایل، هفته آینده در سمینار معاونین سراسر کشور ارائه خواهد شد.

وی در پایان با ابراز امیدواری درخصوص هماهنگی میان واحدهای مختلف برای انجام امور این حوزه؛ عدم تناسب برخی بخشنامه ها با وضعیت دانشگاه ها، وجود برخی اشکالات درآیین نامه ها، عدم وجود برنامه های مدون و متناسب برای دوره های آموزش کارکنان و وجود مشکلات حقوقی در رابطه با برخی دستگاه های ذیربط را از جمله مهمترین مسائل و مشکلات حوزه اداری و مالی دانشگاه های این منطقه برشمرد.

وی تأکید کرد: با توجه به وجود چنین مشکلاتی، لزوم هماهنگی و همگرایی در دانشگاه های منطقه 6 برای انجام امور مختلف در حوزه اداری و مالی ضروری می باشد.

گفتنی است: در بخش دوم نشست مشترک معاونین اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 6 کشور، شرکت کنندگان در کارگروه های تخصصی به بررسی مسایل و مشکلات حوزه های اداری و مالی این دانشگاه ها پرداختند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.