کدخبر:1225/13950505

5 مرداد 1395

با کسب عنوان دوم:
برتری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان درمسابقات هکاتون اینترنت اشیا (CUP IOT)
دانشجویان رشته های مهندسی برق وکامپیوتردانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان دوم مسابقات هکاتون اینترنت اشیا(CUP IOT) را کسب کردند.

هکاتون اینترنت اشیا(CUP IOT) رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان رایانه و افراد دیگری که درگیر توسعه نرم‌افزار هستند، از جمله طراحان گرافیکی، طراحان واسط کاربری و مدیران پروژه در مدت سه روز گرد هم می‌آیند و ضمن همکاری در توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری و نیز سخت‌افزاری، ایده‌های خود را در قالب ساخت MVP (حداقل محصول قابل عرضه) پیاده‌سازی کرده و در روز آخر طی مراسمی تیم‌های برتر محصول خود را به سرمایه‌گذار ارائه می‌کنند.

هکاتون‌ها معمولاً بر روی هدف خاصی تمرکز دارند که می‌تواند شامل یک زبان برنامه‌نویسی مورد استفاده، یک سیستم‌عامل، یک برنامه کاربردی، یک رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار، موضوع و گروه جمعیت‌شناختی برنامه‌نویسان باشد.

در این رقابت ها که با حضور 32 تیم سه تا پنج نفره با تخصص های توسعه‌دهنده کسب‌وکار، توسعه دهنده نرم افزار و طراح سخت‌افزار وطی سه روز در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از آقایان محسن کثیری(سخت افزار)، محسن بیگلری(سخت افزار)، علیرضا امیدی(نرم افزار)، وحید سرمدی( IT ) و علی غوثی(برق)، موفق به کسب رتبه دوم گردیدند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.