کدخبر:1103/13950422

22 تیر 1395

5 و 6 آبان ماه:
دومین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دومین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین 5 و 6 آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

دبیر اجرایی این کنفرانس با اعلام خبر فوق گفت: معرفی و توسعه‌ی روش‌ها و دستاوردهای جدید در علم اکولوژی سیمای سرزمین و ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل نظر میان پژوهشگران، متخصصین، دانشجویان و فعالان در عرصه­ ی منابع طبیعی با رویکرد سیمای سرزمین از جمله اهداف برگزاری این رویداد علمی است.

دکتر علی لطفی، تنوع زیستی و حفاظت در مقیاس سیمای سرزمین، تغییرکاربری اراضی، ارزیابی و مدیریت سیمای سرزمین، اقتصاد، سیاستگذاری، مسائل اجتماعی، حقوق، مشارکت های مردمی در مدیریت پایدار سیمای سرزمین و تغییرات اقلیمی و نقش آن بر ساختار و عملکرد اکوسیستم ها را از جمله محورهای علمی این کنفرانس عنوان کرد.

وی اضافه کرد: طراحی محیط زیست و بهسازی منظر و فضای سبز متناسب با تغییرات اقلیمی، مدیریت و پایش آلودگی های زیست محیطی در مقیاس سیمای سرزمین، مدیریت اکوسیستم‌های نیمه طبیعی و شهری با تأکید بر اصول اکولوژی سیمای سرزمین و کاربرد فنون سنجش از دور و GIS در مدیریت و پایش سیمای سرزمین، دیگر محورهای علمی دومین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین است.

عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان، برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه اکولوژی سیمای سرزمین با حضور اساتید برجسته از دانشگاه‌ های معتبر دنیا را مهمترین بخش جنبی این رویداد علمی بین المللی عنوان کرد.

لطفی با اشاره به 5 و 6 آبان ماه سال جاری بعنوان زمان برگزاری دومین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین، اضافه کرد: آخرین زمان پذیرش مقالات در این کنفرانس، 20 مردادماه سال جاری است و ثبت نام در کنفرانس نیز تا 15 مهرماه ادامه خواهد یافت.

گفتنی است: علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و نیز ارسال مقاله و یاثبت نام در این کنفرانس می توانند به نشانی اینترنتی http://www.ialeconf-iut.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.