کدخبر:1217/13950409

9 تیر 1395

29و30 مهرماه:
دانشگاه صنعتی اصفهان، میزبان دومین دوره مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران
دومین دوره مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران 29 و 30 مهرماه سال جاری دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

دبیر برگزاری این دوره از مسابقات با اعلام خبر فوق گفت: این رقابت ها تحت نظر انجمن شبکه هوشمند انرژی ایران و با هدف گسترش نفوذ مفاهیم شبکه هوشمند انرژی در جامعه و شناسایی نخبگان علمی این حوزه برگزار می‌شود.

دکتر محمد امین لطیفی افزود: با توجه به گسترش استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، اهمیت مبحث مانیتورینگ در شبکه هوشمند برق و تأثیر مفهوم اینترنت اشیا، این مسابقات در سه محور طراحی بهینه منابع تولید پراکنده در شبکه هوشمند، طراحی و ساخت دستگاه تحلیلگر توان و مدیریت انرژی در خانه های هوشمند برگزار می گردد.

وی با بیان این که در این مسابقات تیم ها با روند انجام کامل یک پروژه علمی- تحقیقاتی آشنا می شوند، ادامه داد:این تیم ها در ابتدا و تا روز 19 مردادماه گزارش طراحی اولیه خود را ارائه و پس از تأیید توسط کمیته داوری به مرحله طراحی و ساخت وارد می شوند.

 عضو کمیته آموزش و تحقیقات انجمن شبکه هوشمند انرژی ایران اضافه کرد: پس از این مرحله، تیم ها گزارش طراحی دقیق و ساخت پروژه را تا دوم مهرماه به دبیرخانه مسابقات ارسال و درنهایت روزهای 29 و 30 مهرماه جهت انجام آزمون عملیاتی و شرکت در مسابقات در دانشگاه صنعتی اصفهان حضور می یابند.

لطیفی با ابراز قدردانی از حامیان این مسابقات از جمله پژوهشگاه نیرو، سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان بهره وری انرژی، اظهار امیدواری کردکه با توجه به اعلام حمایت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و دفتر توسعه سرمایه گذاری اتاق بازرگانی استان اصفهان، تیم های برگزیده این دوره از مسابقات، بتوانند ایده ها و طرح های خود را در جهت ایجاد شرکت ها و محصولات دانش بنیان پیش ببرند.

عضو هیأت علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقات به وب سایت مسابقات به آدرس http://icsg.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.