کدخبر:1652/13950226

26 ارديبهشت 1395

همزمان با اعیاد شعبانه و گرامیداشت روز جانباز:
ازجانبازان دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد
صبح امروز در نشستی با حضور رییس، معاون اداری مالی و مدیر امور اداری دانشگاه صنعتی اصفهان، از جانبازان شاغل و بازنشسته این دانشگاه تجلیل شد.

در این مراسم رییس دانشگاه صنعتی اصفهان خطاب به جانبازان این دانشگاه گفت: همگی شما در یک ویژگی مشترک هستید و این ویژگی آن است که در زمانی که این آب و خاک به وجود شما نیاز داشت، در اوج فداکاری و ایثار از همه چیز خود گذشتید و نشان دادید که برای دین، مذهب و کشورتان حاضر به هر نوع فداکاری و از خود گذشتگی هستید.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی افزود: وظیفه ما این است که از امانتی که شما برای آن فداکاری نمودید به خوبی پاسداری کنیم و امیدوارم در این راه نمره قابل قبولی گرفته باشیم.

وی با بیان اینکه به یاد جانبازان و ایثارگران بودن وظیفه دیگر ما در این عرصه است، تصریح کرد: در حال حاضر در بخش های مختلف اجرایی، فرهنگی و اقتصادی در کشور واقعاً نیاز به ایثار و فداکاری داریم و سردمدار افرادی که حاضر باشند از زندگی و منافع خود برای کشور و این آب و خاک بگذرند، قطعاً شما عزیزان هستید.

بیان دیدگاه ها، دغدغه ها و نظرات جانبازان و ایثارگران شاغل و بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان پیرامون موضوعات مختلف، پاسخگویی مسئولین دانشگاه و نیز مراسم اعطای هدایای نقدی و غیر نقدی به همراه تجلیل از یکایک جانبازان از دیگر بخش های این نشست بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.