کدخبر:1604/941117

17 بهمن 1394

همزمان با افتتاح مرکز عملیات امنیت (soc) دانشگاه:
بازدید معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ازدانشگاه صنعتی اصفهان
سه تن از معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به همراه رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، صبح امروز با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز عملیات امنیت (soc) این دانشگاه را افتتاح کردند.

در این بازدید دکتر دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر براری معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و دکتر خوانساری رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان دیدن کردند.

بازدید از آزمایشگاه مهندسی ترافیک، بازدید از مرکز ابررایانش ملی شیخ بهائی و مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین نشست بحث و بررسی پیرامون همکاری های مشترک این دانشگاه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان، از جمله بخش های این دیدار بود.

همچنین معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز عملیات امنیت (soc) این دانشگاه را رسماً افتتاح نمودند.

این مرکز که با همکاری فنی متخصصان بومی دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شده است، با بهره‌گیری از فناوری های مختلف، در سریع‌ترین زمان ممکن تغییرات وضعیت امنیتی را مورد ارزیابی و ضمن تعیین حوادث مهم، امنیت شبکه دانشگاه را بطور جدی افزایش می دهد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.