کدخبر:1445/930312

12 خرداد 1393

کسب عنوان برترکشورتوسط شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی اصفهان
برای دومین بار:
کسب عنوان برترکشورتوسط شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی اصفهان
همزمان با برگزاری بیست و دومین کنفرانس ملی برق ایران و درهمایش سالانه بخش ایرانIEEE ، شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی اصفهان برای دومین بار به عنوان شاخه برترکشور معرفی شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در این باره گفت: در حال حاضر شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی اصفهان با 80 عضو، فعالیت های علمی و اجرایی خود را در شاخه های مخابرات، قدرت، کنترل، الکترونیک و کامپیوتر دنبال می نماید.

دکتر مهدی معلم، قدردانی از تلاش ها و فعالیت های اعضای بخش ایران و ارایه گزارش فعالیت های آن را از اهداف برگزاری همایش سالانه بخش ایران IEEE در حاشیه بیست و دومین کنفرانس ملی برق ایران عنوان کرد و افزود: شاخه IEEE بزرگترین انجمن علمی برق و کامپیوتر دنیا با 450 هزار عضو است که در ایران نیز بیش از 1500 نفر از اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته برق و کامپیوتر در آن مشغول فعالیت هستند.

مشاور شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی اصفهان به حضور پروفسور مارتین باستیانز در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه با هدف افزایش اطلاعات دانشجویان از فعالیت ها و مزایای IEEEاشاره کرد و افزود: سرپرست ناحیه اروپا، افریقا و خاورمیانه IEEE در جمع دانشگاهیان مهندسی برق و کامپیوتر به معرفی فعالیت ها و اهداف اصلی IEEE و همچنین بیان برخی از تجربیات خود در این زمینه پرداخت.

گفتنی است: بیست و دومین کنفرانس ملی برق ایران از 30 اردیبهشت ماه به مدت سه روز با حضور 300 نفر از اساتید برجسته و مسئولین مرکز تحقیقات مخابرات و دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر سراسر کشور در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در پایان با اهدای لوح یادبود و جایزه نقدی از شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر بعمل آمد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.