کدخبر:1438/930217

17 ارديبهشت 1393

مراسم نکوداشت مقام معلم وگرامیداشت عضو هیأت علمی فقید دانشکده برق وکامپیوتربرگزارشد
به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم:
مراسم نکوداشت مقام معلم وگرامیداشت عضو هیأت علمی فقید دانشکده برق وکامپیوتربرگزارشد
مراسم نکوداشت مقام والای معلم وگرامیداشت یاد مرحوم مهندس بهروزآسفی عضو هیأت علمی فقید دانشکده برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور اعضای هیأت رئیسه، اساتید، دانشجویان و خانواده وی عصر روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر هدف از برگزاری این آئین را پاسداشت مقام استادان دانشکده برق وکامپیوتر و یادبود خدمات ارزنده و قابل توجه مرحوم مهندس بهروز آسفی به جامعه دانشگاهی کشور عنوان کرد.

دکتر ناصرقدیری با بیان این که در حال حاضر 60 عضو هیأت علمی در دانشکده برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول فعالیت های آموزشی و پژوهشی هستند افزود: مرحوم مهندس آسفی از اعضای هیأت علمی گروه کامپیوتر بود که خدمات بسیار زیادی را به جامعه دانشگاهی کشور عرضه داشت.

وی تحلیل، طراحی و پیاده سازی سیستم جامع آموزشی و پژوهشی گلستان به عنوان یکی از موفق ترین سیستم های نرم افزاری کشور که هم اکنون مورد استفاده بیش از 70 دانشگاه قرار دارد را از جمله مهمترین برنامه های طراحی شده توسط مرحوم آسفی بیان کرد.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرحوم آسفی که به عنوان یکی از بهترین متخصصین پایگاه داده در ایران شناخته شده بود به جنبه های کاربردی دانش و اکتفا نکردن به جنبه های نظری اهمیت فراوانی می داد و از توانایی های منحصر بفردی نیز در تحلیل و حل مسایل برخوردار بود.

در این مراسم رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اهدای لوح یادبود به خانواده مرحوم آسفی از تلاش ها و زحمات ایشان در عرصه خدمت رسانی به جامعه علمی کشور تقدیر بعمل آورد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.