کدخبر:1225/930511

11 مرداد 1393

چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
11 الی 16 مردادماه:
چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان 11 الی 16 مردادماه جاری در مجتمع آموزشی فرهنگی اردیبهشت این دانشگاه برگزار می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به رسالت این نهاد مبنی بر توسعه و تعمیق آگاهی ها و علائق اسلامی دانشگاهیان، تبیین ارزش های اسلامی و نیز رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه و در راستای معرفت افزایی استادان و حرکت به سمت دانشگاه اسلامی این طرح 11 لغایت 16 مرداد ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی حیدری با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که استادان دانشگاه به مثابه فرماندهان جنگ نرم و پرچم داران علم درکشور؛ دارای جایگاهی برجسته در توسعه فرهنگی و علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی هستند و تقویت ظرفیت های علمی و تربیتی استادان در راستای ارتقاء معرفت دینی این قشر فرهیخته از ضروریات است تصریح کرد: برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان یکی از بزرگ ترین فرصت ها برای تحقق این امر مهم است.

وی با بیان دو محور اصلی این طرح افزود: "اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی" شامل شناخت نظام سیاسی اسلامی و بررسی شبهات مرتبط با آن، بررسی ساختار حکومت در اسلام، مفهوم شناسی و سیر تاریخی ولایت فقیه، آسیب شناسی و بررسی شبهات مربوطه و ... و "اخلاق علمی و حرفه ای" عناوین اصلی این طرح است که هر یک در 16 ساعت ارائه خواهند شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان کلاس های فوق برنامه این طرح را شامل موضوعات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تربیتی با حضور اساتید و مدرسین توانمند کشوری جهت اعضاء هیأت علمی و خانواده آنان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور 105 عضو هیأت علمی این دانشگاه در محل مجتمع آموزشی، فرهنگی اردیبهشت برگزار می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.