کدخبر:1310/940510

10 مرداد 1394

پایان نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
با حضور 124 ایده پرداز:
پایان نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان با معرفی تیم برگزیده ارائه دهنده برترین ایده نوآورانه به منظور ایجاد یک کسب و کار جدید، عصر روز گذشته خاتمه یافت.

در این رویداد آموزشی و تجربی که با عنوان استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان7 الی 9 مردادماه به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، 124 شرکت کننده به ارائه ایده های نوآورانه و مبتنی بر فناوری پرداختند.

در دوروز نخست این رویداد و پس از انتخاب 15 ایده بر مبنای رأی شرکت کنندگان، گروه هایی برای هر ایده تشکیل شد تا ضمن توسعه آن، مدلی از کسب و کار ایده مورد نظر را ارائه نماید.

همچنین 18 نفر از مربیان متخصص در حوزه ی کارآفرینی در این رویداد به راهنمایی این گروه ها پرداختند.

در روزپایانی این همایش و با داوری مدل های ارائه شده توسط داورانی از بخش صنعت، از میان 15 تیم شرکت کننده تیم "کتابم کو؟" متشکل از آقایان علیرضا اخوان صراف، احسان کریمی، امیر حیدری، محمد عسکری و خانم ها سیمین استکی، و فاطمه آقامحمدی عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

استارتاپ ویکند (startup weekend) یک رویداد آموزشی و تجربی است که در سه روز متوالی برگزار و در آن مدیران تجاری، برنامه نویسان، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده های خود را مطرح و پس از تشکیل گروه، آن ها را اجرایی نمایند.

گفتنی است: نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری مرکز مدیریت نوآوری و تجاری سازی، انجمن های علمی برق و کامپیوتر و پژوهشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف ایجاد فرصت برای بیان ایده‌های نوآورانه دانشجویان در این دانشگاه برگزار شد.

گزارش تصویری...

گزارش ویدئویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.