کدخبر:1034/930903

3 آذر 1393

همایش روزفیزیک دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزارمی شود
با حضور دانش آموزان نخبه استان اصفهان واستان های مجاور:
همایش روزفیزیک دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزارمی شود
سرپرست فرهنگی دانشجویی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری همایش روز فیزیک در روز پنج شنبه 13 آذرماه و با حضور دانش آموزان نخبه در این دانشگاه خبر داد.

دکتر پیمان صاحب سرا با اشاره به برگزاری همه ساله این همایش در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در همایش روز فیزیک امسال این دانشگاه، دانش آموزان نخبه سال آخر دبیرستان و دبیران آن ها از شهرستان های استان اصفهان و دیگر استان های مجاور حضور خواهند یافت.

وی ارائه سخنرانی کوتاه، مسابقه و طرح پرسش، بازدید از آزمایشگاه‌های پژوهشی و آموزشی پیشرفته دانشگاه صنعتی اصفهان، نشست با استادان و طرح پرسش و پاسخ، انجام آزمایشات به صورت عملی و ارایه اخبار مهم علمی یکسال گذشته را از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای این همایش عنوان کرد.

دبیر همایش روز فیزیک دردانشگاه صنعتی اصفهان به نقش ویژه این همایش در شناساندن هر چه بهتر دانشگاه صنعتی اصفهان و توانایی‌ها و امکانات آن به دانش‌آموزان نخبه استان به منظور تصمیم گیری جهت ورود به دانشگاه و جذب آنان اشاره کرد و افزود: این همایش امسال در روز پنجشنبه مورخ 13 آذرماه در تالار شهید فتوحی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

صاحب سرا اضافه کرد: همایش روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری انجمن فیزیک ایران وبطور همزمان با تعدادی از دانشگاه های بزرگ کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شیراز و ... برگزار می شود.

گفتنی است: دانش آموزان علاقه مند می توانند به منظور ثبت نام جهت حضور در این همایش به سایت انجمن فیزیک ایران به آدرس www.psi.ir/?phyday93  مراجعه و نیز اطلاعات بیشتر را از سایت دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان به آدرس physics.iut.ac.ir  دریافت نمایند.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.