کدخبر:1133/930720

20 مهر 1393

هفت کارگاه تخصصی امنیت سایبری دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات:
هفت کارگاه تخصصی امنیت سایبری دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
همزمان با برگزاری دومین دوره جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان، هفت عنوان کارگاه تخصصیِ کاربردی در موضوعات مختلف امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار خواهد شد.

"مدیریت سازمانی و امنیت، راهکارها و چالش ها"، "سیستم جامع مانیتوریگ شبکه با استفاده از نرم افزار Solawinds"، "معرفی حملات DOS و روش های مقابله با آن"، "معرفی حملات Session Hijacking و روش های مقابله با آن"، "هک قانومند (با هدف ارزیابی شبکه)"، "تحلیل ترافیک شبکه" و "توصیه نامه هایی جهت ایمن سازی ساختارها و سامانه های فناوری اطلاعات" عناوین این هفت کارگاه تخصصی می باشد.

در این کارگاه ها مدیران سازمانی، راهبران شبکه و توسعه دهندگان ابزارهای فناوری اطلاعات و مسئولین فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی استان اصفهان با هدف آموزش تخصصی مباحث امنیت سایبری و همچنین تبیین 14 توصیه نامه امنیتی ابلاغی از سوی سازمان فناوری اطلاعات به دستگاه های دولتی گرد هم خواهند آمد.

این کارگاه ها روزهای 23 و 24 مهرماه جاری در مجموعه تالارهای مفاخر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد و علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به وبگاه http://festival.nsec.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.