کدخبر:1102/930416

16 تیر 1393

نشست مشترک مدیران بخش های مختلف و شورای دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان:
نشست مشترک مدیران بخش های مختلف و شورای دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
نشست مدیران ومسئولین بخش های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان باشورای دانشگاه، عصر روز گذشته در مجتمع آموزشی فرهنگی اردیبهشت برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از زحمات و تلاش های رؤسا و مسئولین دانشکده ها و مدیران بخش های مختلف پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اداری دانشگاه عنوان کرد و گفت: جایگاه کنونی دانشگاه صنعتی اصفهان مرهون تلاش و فعالیت های گروه های مختلف دانشگاهیان به ویژه مدیران آن می باشد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی گفتگو و تبادل نظر پیرامون مسایل و برنامه های کلان دانشگاه را از دیگر اهداف برگزاری این نشست بیان کرد و افزود: همه ی ما در دانشگاه صنعتی اصفهان اعضای یک خانواده هستیم و پیشبرد برنامه ها در بخش های مختلف بر دوش یکایک مدیران و مسئولین این دانشگاه قرار دارد.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اساتید و رؤسای دانشگاه ها، تأکید بر مسئله حرکت علمی کشور را مهمترین موضوع بیانات ایشان عنوان کرد و گفت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید راهنمای اصلی ما در اداره کردن دانشگاه و برنامه ریزی های آینده باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان توقف ناپذیر بودن حرکت علمی کشور را از دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری بیان کرد و افزود: رهبر انقلاب در این دیدار پیشرفت علمی کشور را از اصلی ترین، اساسی ترین و فوری ترین مسایل کشور دانستند که بر همین اساس در حال حاضر پیشرفت علمی مهمترین وظیفه دانشگاه ها محسوب می شود.

وی با بیان این که همواره نظم دانشگاه صنعتی اصفهان زبانزد همگان بوده است بر لزوم استمرار این نظم تأکید کرد و گفت: وقت گذاری، کمک بیشتر به یکدیگر و تعامل بیش از پیش موجب ارتقای دانشگاه در بخش های مختلف خواهد شد.

مدرس هاشمی همچنین با تأکید بر لزوم تأمین رضایت مراجعه کنندگان به مدیران دانشگاه، توجه به شخصیت دانشجویان را یکی از اصلی ترین عوامل در پیشرفت علمی دانشگاه ها بیان کرد.

در بخش دوم این نشست نیز دکتر سید محسن علامه از اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان به ارایه مباحث مدیریتی در سه محور نوع و روش های مدیریت و مدیریت در دانشگاه پرداخت و به پرسش های حاضران پیرامون مدیریت کارآمد پاسخ گفت.

گفتنی است: این نشست با اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطار به پایان رسید.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.