کدخبر:1135/931224

24 اسفند 1393

نخستین جشنواره ملی علمی پژوهشی حل مسأله در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با حضور 500 نفر از اساتید، دانشجویان و نخبگان صنعتی کشور:
نخستین جشنواره ملی علمی پژوهشی حل مسأله در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
نخستین جشنواره ملی علمی پژوهشی حل مسأله با رویکرد حل خلاقانه و نوآورانه مسأله های صنعتی، چهارشنبه گذشته در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان به کار خود پایان داد.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره ملی علمی پژوهشی حل مسأله،تولید علم نافع (منفعت رسان در بخش عملی) و گره گشا و همچنین ارتباط بیش از پیش صنعت و دانشگاه را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: در این دوره 500 نفر از اساتید، دانشجویان و نخبگان صنعتی کشور در قالب 32 تیم، راه حل 50 مسئله مهم طرح شده در بخش صنعت را ارایه کردند.

جمالی، راه حل ها و ایده های دریافت شده در محورهای مکانیک، کامپیوتر و پردازش تصویر، فیزیک (اپتیک، لیزر، فوتونیک)، مواد (سرامیک، شیمی) و برق ( مخابرات و الکترونیک) را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به این مسائل با روشی خلاقانه و با تکنیک جمع سپاری(راه حل گروهی) پاسخ داده شده و مورد بررسی قرار گرفته اند.

وی، شناسایی مسأله ها و گلوگاه های فناورانه صنایع بزرگ کشور با رویکرد نوآوری باز را از دیگر اهداف برگزاری نخستین جشنواره ملی علمی پژوهشی حل مسأله در دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد و افزود: پس از بررسی راه حل های ارایه شده به این جشنواره، 13 راه حل به عنوان بهترین پاسخ ها انتخاب و با نظر هیات داوران 8 راه حل نیز به عنوان راه حل های برترکشوری برگزیده شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.