کدخبر:1619/940305

5 خرداد 1394

نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان 31 تیرماه برگزارمی شود
به مدت سه روز:
نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان 31 تیرماه برگزارمی شود
نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان 31 تیر تا 2مردادماه سال جاری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشیه اردوی آمادگی این رویداد که صبح امروز در تالار شهید فتوحی این دانشگاه برگزار شد گفت: استارتاپ ویکند (startup weekend) یک رویداد آموزشی و تجربی است که در سه روز متوالی برگزار و در آن مدیران تجاری، برنامه نویسان، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده های خود را مطرح و پس از تشکیل گروه، آن ها را اجرایی نمایند.

محمد کرمانی، هدف اصلی از برگزاری این رویداد آموزشی و تجربی را اجرایی‌شدن ایده‌های کارآفرینان جوان با کمک و یادگیری از یکدیگر عنوان کرد و افزود: در این رویداد به هر شرکت‌کننده 60 ثانیه فرصت داده می‌شود تا ایده نوآورانه خود را برای شروع یک کسب و کار جدید مطرح کند.

وی با بیان این که تاکنون شش دوره استارتاپ ویکند در استان اصفهان برگزار شده است اضافه کرد: نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان در نیمه اول مرداد ماه سال جاری با هدف ایجاد فرصت برای بیان ایده‌های نوآورانه دانشجویان در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان به برگزاری بیش از هزار بار این رویداد جهانی در بیش از 480 شهر و ایجاد شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی اشاره و تصریح کرد: در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما اجرا مهم‌ترین بخش این برنامه است که در پایان نیز تیم ها، پروژه های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می نمایند.

کرمانی، ایجاد فرصت یادگیری ابزار اولیه کارآفرینی استارتاپی برای دانشجویان را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه جهت استفاده حداکثری از توان و تجربیات مربیان در طول برگزاری استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: در این همایش دانشجویان علاوه بر آشنایی با مفاهیم اولیه کارآفرینی از هفت برنامه آموزشی با محورهای ایده سازی، ارائه، توسعه مشتری، کار تیمی و MVP استفاده کردند.

وی در پایان اضافه کرد: در این همایش موضوعات ایده پردازی، بوم مدل کسب و کار، روش استارتاپ ناب (MVP و چرخه ساخت- اندازی گیری- یادگیری)، نحوه ارائه ایده ها، معرفی استارتاپ و استارتاپ ویکند، کار تیمی و توسعه مشتری به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

گفتنی است: نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان 7 تا 9 مردادماه سال جاری با همکاری مرکز مدیریت نوآوری و تجاری سازی، انجمن های علمی و پژوهشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.