کدخبر:1443/940302

2 خرداد 1394

معرفی عضو هیأت علمی و دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان برترین های انجمنIEEE ایران
با کسب دوعنوان برتر انجمن مهندسین برق والکترونیک ایران:
معرفی عضو هیأت علمی و دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان برترین های انجمنIEEE ایران
همزمان با گردهمایی سالیانه بخش ایران IEEE، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد پیشکسوت مهندسی برق کشور و پایان نامه دانش‌آموخته این دانشگاه نیز به عنوان پایان‌نامه برتر سال 1394 برگزیده شدند.

پایان‌نامة کارشناسی ارشد دانش‌ آموختة مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "ایجاد شرایط کلید زنی نرم برای مبدل‌های خانواده فلای بک با استفاده از اسنوبرهای بدون تلف پساب" در میان پایان‌نامه‌های برتر دانشگاه‌های سراسر کشور رتبه نخست را کسب کرد.

مهندس مهدی محمدی در این پایان‌نامه به بررسی راهکارهای بهبود راندمان مبدل‌های ولتاژ، مانند منابع تغذیه لپ‌تاپ‌، کامپیوتر و ... پرداخته است.

انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه ایران، با هدف تشویق و ایجاد رقابت بین دانشجویان جهت ارتقای سطح پایان‌نامه‌ها و با بررسی خروجی‌ها و تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر بین‌المللی از روی آن ها، برترین پایان نامه ها در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را معرفی می‌نماید.

گفتنی است: این پایان نامه با راهنمایی آقایان دکتر احسان ادیب ودکتر حسین فرزانه فرد از اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد راهنما واستاد مشاور به انجام رسیده است.

همچنین در گردهمایی سالیانه بخش ایران IEEE، دکتر مهدی معلم به عنوان استاد پیشکسوت مهندسی برق کشور در زمینه آموزش برگزیده و از وی تقدیر به عمل آمد.

دکتر معلم استاد گروه برق قدرت دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان و رییس انجمن IEEE این دانشگاه می باشد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.