کدخبر:1448/931223

23 اسفند 1393

مسابقات قهرمانی کاراته دختران دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+گزارش تلویزیونی
با حضور 25 تیم از دانشگاه های سراسر کشور:
مسابقات قهرمانی کاراته دختران دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+گزارش تلویزیونی
مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دختر با حضور 25 تیم از دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

دانشجویان دختر دانشگاه های صنعتی اصفهان، ارومیه، الزهراء، بجنورد، شهید بهشتی، بوعلی سینا همدان، امام خمینی قزوین، خوارزمی، رازی کرمانشاه، زابل، زنجان، شهید مدنی آذربایجان، شیراز، صنعتی ارومیه، صنعتی همدان، کشاورزی ساری، فردوسی مشهد، کاشان، کردستان، یزد، صنعتی امیرکبیر، گرگان، حکیم سبزواری، صنعتی شریف و بیرجند از 20 اسفند ماه به مدت 4 روز در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایانِ مسابقات تیمی، دانشگاه رازی کرمانشاه موفق شد عنوان قهرمانی را از آنِ خود کند.

در این بخش دانشگاه های بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و خوارزمی به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند و دانشگاه الزهراء نیز بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش کاتای تیمی نیز، پریسا درویش وند، فاطمه چیذری و مرجان قاسم پور از دانشگاه خوارزمی مقام اول و پریسا رحمانی، زهرا صادقی و پریسا دشتکی از دانشگاه الزهراء مقام دوم را کسب کردند. در این بخش مقام سوم مشترک به زهرا قوچانژاد، ملیحه سلطان نبی و مونس السادات ظهور پرواز از دانشگاه فردوسی و آرام چهره زارع، شهلا صادقی و نسرین محمدی از دانشگاه رازی رسید.

در بخش کومیته انفرادی وزن منهای 61 کیلو، زهرا تاران از دانشگاه زنجان، نسرین محمدی از دانشگاه رازی، فاطمه علیزاده از دانشگاه صنعتی ارومیه و زهرا دودانگه از دانشگاه شهید بهشتی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش کومیته انفرادی وزن منهای 68 کیلو نیز، آرامچهر زارع از دانشگاه رازی، فاطمه زودبین از دانشگاه امام خمینی (ره)، راحله رحمان پور از دانشگاه شیراز و سارا رضایی از دانشگاه بجنورد به ترتیب بر سکوی اول، دوم و سوم مشترک ایستادند.

آتوسا کدخدا از دانشگاه امام خمینی، ملیحه سلطان نبی از دانشگاه فردوسی، لیلا اسدی از دانشگاه خوارزمی و فرزانه احیای عصری از دانشگاه الزهراء نیز به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک بخش کومیته انفرادی وزن مثبت 68 کیلو را کسب کردند.

در بخش کاتای انفرادی، پریسا رحمانی از دانشگاه الزهراء و سیده زهره هادئی از دانشگاه بوعلی مقام اول و دوم و پریسا رضایی تبار از دانشگاه امام خمینی و فاطمه چیذری از دانشگاه خوارزمی نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش کومیته انفرادی وزن منهای 51 کیلو، فائزه ابراهیمی از دانشگاه رازی، سحر سخندان از دانشگاه خوارزمی، فاطمه سمیع زاده از دانشگاه امام خمینی و اسراء شاه نظری از دانشگاه کردستان به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را به دست آوردند.

کومیته انفرادی وزن منهای 55 کیلو نیز با قهرمانی دینا برخورداری از دانشگاه رازی و نایب قهرمانی ترکان عباسی از دانشگاه صنعتی ارومیه پایان یافت و عاطفه تاران از دانشگاه زنجان و نازنین مهرآسا از دانشگاه امیرکبیر نیز مقام سوم مشترک را در این بخش کسب کردند.

گزارش تلویزیونی

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.