کدخبر:1251/930631

31 شهريور 1393

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه:
مسئول جدیدکانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی شد
دکتر رسول نصر اصفهانی استاد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید این دانشگاه معرفی شد.

در مراسم تودیع و معارفه رییس کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان که عصر روز گذشته برگزار شد، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سختکوشی را بارزترین روحیه تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجیان همواره بیش از آنکه به فکر خودشان باشند در فکر مردم و آرمان هایشان بوده و مسئولیت سخت ترین کارها را در کشور بر عهده گرفته اند.

دکتر مدرس هاشمی با بیان این که شناخت مشکلات در حوزه علم و فناوری کشور و تلاش برای ارایه راه حل به منظور رفع این مسایل یکی از مهمترین مسئولیت های بسیج اساتید محسوب می شود، به موضوع فرهنگ در جامعه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگی دانشگاه، فضای زیادی برای فعالیت های مؤثر بسیج اساتید وجود دارد و در این بخش نیازمند کمک فکری و عملیاتی اساتید در دانشگاه صنعتی اصفهان هستیم.

وی هماهنگی کامل و همکاری تمامی افراد و مجموعه ها با یکدیگر را لازمه تأثیرگذاری فرهنگی در دانشگاه دانست و گفت: اگر این تمرکز در فعالیت های فرهنگی وجود نداشته باشد شاهد تغییر مثبتی در این حوزه نخواهیم بود.  

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری به نقش بارز اساتید در این زمینه اشاره و ابراز امیدواری کرد: اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان با تلاشی مضاعف به عملی شدن این سیاست ها کمک کنند.

عليرضا احسان‌دوست با تأکید بر نقش مهم بسیج اساتید در حوزه علم، فناوری، پژوهش و فرهنگ گفت: انشاالله با تلاش مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان شاهد آغاز حرکتی تازه در این دانشگاه خواهیم بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این نشست با اشاره به تلاش مستمر اعضای بسیج های دانشجویی، اساتید وکارکنان به منظور اعتلای این دانشگاه، انطباق روحیه بسیج با روحیه بالنده دانشگاهیان را اصلی ترین دلیل رشد این نهاد مردمی در دانشگاه های ایران اسلامی عنوان کرد.

در ادامه این مراسم دکتر وهابی، مسئول سابق کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان به ارایه گزارشی از روند فعالیت های این کانون پرداخت و گفت: 120 تن از اعضای کانون بسیج اساتید با هدف شاگردپروری تاکنون 12 حلقه علمی در رشته های مختلف تشکیل داده اند و علاوه بر فعالیت های پژوهشی و بازدیدهای علمی به فعالیت های فرهنگی نیز می پردازند.

مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در پایان این نشست، کمک به رشد و بالندگی علمی کشور با بهره گیری از نیروهای مؤمن و انقلابی را رسالت اصلی این کانون عنوان کرد و گفت: حرکت جهادی در فعالیت های علمی و پژوهشی مهمترین محور حرکت تازه اساتید بسیجی خواهد بود.

دکتر رسول نصر اصفهانی تأکید کرد: با همکاری همه جانبه مدیریت دانشگاه و همت همکاران و پشتیبانی سازمان بسیج اساتید استان و کشور، اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان با روحیه جهادی وظایف خود در حوزه علمی و فرهنگی را به انجام خواهند رساند.

در پایان این نشست ضمن تقدیر از تلاش های دکتر وهابی در طول سال های فعالیت در کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، حکم مسئولیت جدید این کانون به دکتر رسول نصر اصفهانی ابلاغ شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.