کدخبر:1438/930803

3 آبان 1393

فعالان فرهنگی برتردانشگاه صنعتی اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند + گزارش ویدئویی
همزمان با اولین جشنواره فرهنگی دانشگاه:
فعالان فرهنگی برتردانشگاه صنعتی اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند + گزارش ویدئویی
همزمان با نخستین جشنواره فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان، فعالان فرهنگی این دانشگاه در 10 بخش مختلف معرفی و از آنان تجلیل بعمل آمد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با تأکید بر این که دانشگاه ها را اساتید فرهیخته و دانشجویان طالب علم می سازند، گفت: فعالان فرهنگی بیش از دیگران در ساختن این فضای مطلوب دانشگاهی نقش دارند.

دکتر مهدی برنجکوب با اشاره به این که طراحان، مجریان، ناظرین و مسئولین برنامه های فرهنگی همواره باید در برنامه ریزی های خود برخورد متناسب با شرایط داشته باشند افزود: در این جشنواره برترین فعالان فرهنگی در سطح دانشجویی معرفی می شوند و در جشنواره های آینده نیز از دیگر فعالان فرهنگی دانشگاه در سطوح مختلف قدردانی خواهد شد.

در این مراسم فعالان فرهنگی برتر دانشگاه معرفی و از آنان با اهدای لوح یادبود و هدایای نقدی و غیرنقدی تقدیر بعمل آمد.

فعالان فرهنگی خوابگاه ها، کانون های فرهنگی هنری برتر، نشریات برتر، همیاران برتر در طرح "هدا"، تشکّل برتر، انجمن علمی برتر، کانون های برتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، فعالان فرهنگی ممتاز تحصیلی، افق های ویژه و افتخارآفرینان خارج از دانشگاه، 10 بخشی بودند که برترین های آن ها معرفی شدند.

گفتنی است: نخستین جشنواره فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف معرفی و تجلیل از برترین های فرهنگی، عصر چهارشنبه گذشته در تالار شهید فتوحی این دانشگاه برگزار شد.

گزارش ویدئویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.