کدخبر:0914/931009

9 دی 1393

فارغ التحصیلان سال تحصیلی 93-92 دانشگاه صنعتی اصفهان، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند + گزارش تلویزیونی
با حضور بیش از 700 دانش آموخته:
فارغ التحصیلان سال تحصیلی 93-92 دانشگاه صنعتی اصفهان، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند + گزارش تلویزیونی
جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی 93-92 دانشگاه صنعتی اصفهان، عصر روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور 700 دانش آموخته سال تحصیلی 93-92 دانشگاه صنعتی اصفهان، هیأت رییسه و جمعی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه برگزار شد، از برترین دانش آموخته حائز بالاترین معدل، شش دانش آموخته صاحب رساله برتر، 10 دانش آموخته برخوردار از پایان نامه برتر و102 نفر از دانش آموختگان ممتاز از 13 دانشکده این دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای این مراسم رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که دانش آموختگان یک بار دیگر به دانشگاه به عنوان خانه دوم خودشان تشریف آورده اند،گفت: تمامی افتخارات، دستاوردها، و خدمات علمی و پژوهشی و نیز کسب جایگاه های چشمگیر دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه بندی های اخیر منطقه ای و جهانی حاصل تلاش همه دانشگاهیان این دانشگاه از ابتدا تاکنون بوده است.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی با اشاره به حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در میان دانشگاه های ممتاز آسیا و نیز 400 دانشگاه برتر جهان تصریح کرد: افتخار اصلی ما فارغ التحصیلان و سرمایه انسانی ارزشمندی هستند که در این دانشگاه مشغول فعالیت اند و در هر جای دیگری نیز که مشغول باشند، سبب افتخار دانشگاه صنعتی اصفهان هستند.

وی خطاب به فارغ التحصیلان سال تحصیلی 93-92 افزود: همه شما در طول تحصیل در این دانشگاه با سختی ها، آسانی ها، غم ها و شادی هایی مواجه بوده اید که حس خاصی را نسبت به دانشگاه صنعتی اصفهان در شما ایجاد کرده است.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر توانمندی های شایسته دانش آموختگان این دانشگاه، از آنان خواست که در هر بخشی که مشغول تحصیل و یا کار می شوند، با امید و تلاش و اشتیاق و با تمام توان و پشتکار فعالیت نمایند.

وی رعایت اخلاق را مقدم بر تخصص علمی دانست و ادامه داد: متأسفانه امروزه در دانشگاه های مختلف شاهد بداخلاقی های علمی زیادی هستیم و لازم است شما که جزو برترین دانشجوهای کشور هستید، رعایت اخلاق علمی در هر محیطی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید و در گسترش این فرهنگ نیز کوشا باشید.

مدرس هاشمی در دیگر توصیه خود به فارغ التحصیلان این دانشگاه بیان کرد: در هر یک از صنایع کشور که مشغول به کار می شوید مشکلات آن صنعت را به دانشگاه منعکس کنید و با ارایه راه حل مناسب برای آن مسئله، ضمن گام نهادن در راه اعتلای علمی و صنعتی کشور، موجب ارتقای ارتباط صنعت با دانشگاه شوید.

وی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ این دانشگاه خواست تا با ارایه انتقادات، نقایص و راه حل های پیشنهادی به مسئولین دانشگاه، موجب تقویت و حفظ و ارتقای اعتبار دانشگاه صنعتی اصفهان در کشور شوند.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان با اشاره به امکان حضور فارغ اتحصیلان در انجمن دانش آموختگان دانشگاه و همیاری در اعتلای بیش از پیش این دانشگاه، گفت: بنیاد دانشگاه صنعتی اصفهان به زودی و با هدف ارتقاء و رشد این دانشگاه در قالب یک بنیاد خصوصی تأسیس خواهد شد.

در این مراسم باشکوه که با ویژه برنامه های هنری و نیز پخش کلیپ های ویدئویی خاطره انگیز همراه بود، دانش آموختگان سال تحصیلی 93-92 دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن قرائت سوگندنامه دانش آموختگی، فراغت از تحصیل خود را در حضور خانواده هایشان جشن گرفتند.

گزارش تلویزیونی...

گزارش تصویری...

دیدگاه شما

نظر

مراسم خیلی خوبی بود مرسی از همه دست اندرکاران

You voted 3. Total votes: 535

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.