کدخبر:0939/930501

1 مرداد 1393

دومین کنفرانس ملی اویونیک ایران دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزارمی شود
توسط پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان و سازمان صنایع هوایی:
دومین کنفرانس ملی اویونیک ایران دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزارمی شود
دومین کنفرانس ملی اویونیک ایران به همت پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان و سازمان صنایع هوایی 14 و 15 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

رییس پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: مهندسی اویونیک یکی از شاخه‌های مهندسی برق است که پیرامون طراحی و ساخت کلیه سامانه‌های مخابراتی، ناوبری، الکترونیکی، کنترل و هدایت سخت افزاری و نرم افزاری انواع پرنده‌های مسافربری، نظامی، بدون سرنشین و همانند آن فعالیت می‌نماید.

دکتر وحید غفاری نیا با اشاره به تمرکز بخش قابل توجهی از مراکز علمی و تحقیقاتی فعال در حوزه مهندسی اویونیک کشور در اصفهان تصریح کرد: در این راستا برگزاری دومین دوره از این کنفرانس دوسالانه به دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان مجری اصلی طراحی و تلفیق تجهیزات بخش اویونیک طرح کلان ملی طراحی و ساخت هواپیمای جت مسافربری 150 نفره واگذار گردید.

وی با بیان محورهای اصلی این کنفرانس ملی اضافه کرد:سامانه‌های اویونیک هواگردهای مسافری، نظامی، فضایی و بدون سرنشین، تلفیق و یکپارچه‌سازی سامانه‌های اویونیک در هواگردهای مسافری، نظامی، فضایی و بدون سرنشین، مدیریت ترافیک هوایی، پرواز تجمعی، شبیه‌سازهای پرواز و چالش‌ها و گلوگاه‌های اویونیک در ایران سرفصل های اصلی این کنفرانس را شامل می شود.

دبیر دومین کنفرانس ملی اویونیک ایران مقالات نوآورانه مرتبط با زمینه مهندسی اویونیک شامل برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، ناوبری، سخت افزار و نرم افزار مرتبط با تمامی کاربردهای هوانوردی را از جمله زمینه های قابل ارائه در این کنفرانس بیان کرد و گفت: از میان مقالات ارسالی در فرمت ارائه شده و پس از اخذ تأییدکمیته علمی، ارائه دهندگان بهترین مقاله و نیز بهترین مقاله دانشجویی با اهداء جوایز نفیسی تجلیل خواهند شد.

غفاری نیا تصریح کرد: علاوه برحضور متخصین مطرح داخلی و خارجی در این کنفرانس به عنوان سخنرانان کلیدی، برگزاری کارگاه های آموزشی جانبی به منظور آشنایی هرچه بیشتر شرکت کنندگان با آخرین دستاوردهای حوزه مهندسی اویونیک و نیز برگزاری نمایشگاه دستاورهای شرکت های صنعتی و دانش بنیان در این حوزه، بخش های جانبی دومین کنفرانس ملی اویونیک ایران را تشکیل می دهد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری این کنفرانس در روزهای 14 و 15 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود می توانند حداکثر تا 30 مهرماه به سایت  icas.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.