کدخبر:1536/931010

10 دی 1393

دومین نشست پرسش و پاسخ کارکنان و رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با حضور مدیران اداری دانشگاه:
دومین نشست پرسش و پاسخ کارکنان و رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
دومین نشست مشترک کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان با رییس و مدیران اداری این دانشگاه، عصر روز گذشته برگزار شد.

در این نشست که معاون اداری مالی و مدیر امور اداری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز حضور داشتند، دکتر مدرس هاشمی هدف اصلی از برگزاری این جلسه را ارایه گزارشی از پیگیری های مربوط به مطالبات کارکنان و دریافت انتقادها و پیشنهادهای آنان عنوان کرد.

وی با اشاره به گذشت 16 ماه از فعالیت هیأت رئیسه جدید دانشگاه صنعتی اصفهان، کمبود امکانات، محدودیت های بودجه ای و زمانی را از جمله مهمترین مشکلات و مسایل پیش روی مدیریت این مدیریت عنوان کرد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی افزود: با توجه به تمامی مشکلاتی که با آن ها مواجه بوده ایم، سعی شد تا مطالباتی که در نخستین نشست مشترک در سال گذشته مطرح شد به انجام برسد که برخی از آنها عملی شده و برخی دیگر نیز در حال پیگیری است.

معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این نشست با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده به منظور پیگیری مطالبات کارکنان این دانشگاه و تسهیل روند کاری آنان تأکید کرد: این معاونت در طی یکسال گذشته ضمن حرکت در مسیر اجرای آیین نامه استخدام اعضای غیر هیأت علمی، سعی نمود تا با اجرای این آیین نامه، در برطرف کردن مشکلات و مسایل مالی و اداری کارکنان این دانشگاه کمک نماید.

در ادامه این نشست چند تن از کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان به نمایندگی از دیگرکارکنان با ارایه نظرات خود، برخی مطالبات و دغدغه های پیش روی این بخش از دانشگاهیان را طرح نمودند.

اجرای کامل آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه ها، تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان و نیروهای شرکتی، تسهیل شرایط ادامه تحصیل برای کارکنان متقاضی، ارایه تسهیلات بانکی با شرایط مناسب و ... از جمله مهمترین مطالبات مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه مهندس میرزایی مدیر امور اداری و نیز معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی اصفهان به دیگر پرسش های کارکنان پاسخ گفتند.

گفتنی است: این نشست، دومین نشست مشترک کارکنان و سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان بود که با حضور چشمگیر کارکنان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.