کدخبر:1038/940823

23 آبان 1394

دانش آموزان استان اصفهان درهمایش روز فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان گردهم می آیند
در بزرگترین گردهمایی علمی دانش آموزی استان:
دانش آموزان استان اصفهان درهمایش روز فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان گردهم می آیند
همایش روز فیزیک بعنوان بزرگترین گردهمایی علمی دانش آموزی استان اصفهان، پنجم آذرماه به میزبانی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

این همایش با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان سال های آخر دوره دبیرستان به علوم و عمیق ترکردن نگاه آن ها به دنیای اطراف خود، بهره مندی از فضای مناسب علمی-آموزشی دانشگاه و نیز معرفی هر چه بهتر دانشگاه صنعتی اصفهان و امکانات آموزشی این دانشگاه به دانش آموزان مستعد برگزار می شود.

ارائه سخنرانی های علمی کوتاه و جذاب در زمینه اپتیک، فناوری نانو، مغناطیس و شتاب دهنده ها و ارائه اخبار مهم علمی یک سال گذشته، بازدید از آزمایشگاه های پژوهشی و آموزشی، انجام آزمایش های عملی در زمینه های مختلف فیزیک مانند پرتاب موشک آبی، اپتیک، الکتریسته، مغناطیس، صوت، حرارت و نشست با اساتید دانشگاه از جمله برنامه های پیش بینی شده دراین همایش است.

همایش روز فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان بزرگترین گردهمایی علمی دانش آموزی استان که از سال 1390 تاکنون همه ساله و با همکاری انجمن فیزیک ایران در این دانشگاه برگزار می شود، امسال نیز در روز پنجشنبه مورخ 5 آذرماه سال جاری با حضور دانش آموزان و دبیران آن ها از مدارس مختلف استان در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزارخواهد شد.

گفتنی است: دانش آموزان علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن فیزیک ایران به آدرس www.psi.ir/?phyday94 و یا به سایت دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان به آدرس physics.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.