کدخبر:1343/940422

22 تیر 1394

دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه های اصفهان میهمان ضیافت دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش تصویری
با حضور دانشجویان خارجی از کشورهای مختلف:
دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه های اصفهان میهمان ضیافت دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش تصویری
گردهمایی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه های اصفهان با حضور دانشجویانی از کشورهای مختلف اسلامی شب گذشته به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

این آئین با حضور دانشجویان غیر ایرانی بورسیه دانشگاه های صنعتی اصفهان، اصفهان، علوم پزشکی و هنر اصفهان در مجتمع آموزشی فرهنگی اردیبهشت دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به پیوندهای دیرین تاریخی و مذهبی میان مردم کشورهای منطقه، تحصیل و تبادل دانشجو  بین این کشورها را موجب استحکام این پیوندها دانست و ابراز امیدواری کرد: این نوع تبادلات زمینه ساز افزایش شناخت ها و همکاری های مشترک گردد.

دکتر کلانتری مشکلات بوجود آمده در کشورهای منطقه را نوعی فرصت سوزی برای رشد وتوسعه این کشورها عنوان کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی به لحاظ علمی پیشرفت های مناسبی داشته است، رسالت خود می داند بخشی از این فرصت سوزی کشورهای همسایه و منطقه را جبران نماید.

وی کیفیت مناسب دانشگاه های ایرانی، نزدیکی جغرافیایی با کشورهای منطقه، روابط مناسب فرهنگی، سیاسی واقتصادی و قرابت دینی و مذهبی را زمینه ساز ارتقاء تبادلات تحصیلی و آموزشی میان این کشورها عنوان کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان درپایان با ارائه گزارشی از تاریخچه، پتانسیل ها و سوابق ارزشمند این دانشگاه، به خدمات قابل ارائه دانشگاه صنعتی اصفهان به دانشجویان غیرایرانی در قالب بورس و غیربورس اشاره کرد.

برپایی "سفره ملل" شامل غذاهای متنوع بومی از کشورهای اسلامی منطقه، مهم ترین آئین جنبی این مراسم بود که به همّت دانشجویان تبعه این کشورها تهیه و تدارک دیده شده بود و مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.

این آئین که با ضیافت افطار همراه بود به همت دفتر دانشجویان غیر ایرانی معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان برگزار شد.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.