کدخبر:1515/930901

1 آذر 1393

تشییع پیکراستاد فرهیخته دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان
در پی درگذشت دکتر حسن رحیمی منصور:
تشییع پیکراستاد فرهیخته دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان
دکتر حسن رحیمی منصور استاد بازنشسته دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان دار فانی را وداع گفت.

پیکرمرحوم دکتر حسن رحیمی منصور از اعضای هیأت علمی فرهیخته وخوشنام دانشگاه صنعتی اصفهان چهارشنبه گذشته پس از تشییع توسط دانشگاهیان از دانشکده شیمی تا مزار شهدای گمنام این دانشگاه به منظور تدفین به زادگاه ایشان منتقل شد.

دکتر رحیمی منصور که متولد سال 1325 شهرستان لاهیجان بود، پس از یک دوره خدمت صادقانه و پرثمر در دانشگاه سیستان و بلوچستان، از سال 1371 به عضویت هیأت علمی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان درآمد.

این عضوهیأت علمی خوش سابقه دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن دانش افزایی به دانشجویان مقاطع مختلف این دانشکده، در سمت هایی چون سرپرست تحصیلات تکمیلی و مسئول کمیته نشریات این دانشکده خدمت نمود.

عضو فقید هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1385 با پایه 29 و مرتبه دانشیاری بازنشسته شد و 27 آبان ماه سال جاری دارفانی را وداع گفت.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فقدان اندوهباراین استاد فرهیخته و گرانقدر دانشکده شیمی به جامعه علمی و دانشگاهی و خانواده مکرم ایشان، از خداوند متعال برای ایشان صبرو اجر مسئلت می نماید.

دیدگاه شما

.

خدایش بیامرزد . . .

You voted 1. Total votes: 512

خدا رحمتشون کنه

من درس شیمی تجزیه مهندسی را با ایشان در سال 1376 داشته ام. ایشان بسیار خوب درس می داد و ضمنا بسیار هم سخت گیر بود. برای ایشان علو درجات را از خداوند خواستارم. خدا رحمتشون کنه.

You voted 1. Total votes: 521

رضا منوچهری راد

من از دانشجویان ایشان در دانشگاه سیستان و بلوچستان در مهر ماه 1367 بودم. ایشان نقش بسیار مهمی در موفقیت های تحصیلی و شغلی اینجانب داشتند و در کنار اینکه معلمی توانا و دلسوز بودند مشاوری مهربان و انسان دوست بودند. بسیاری از دوستان من در کنار خاطره تلخ افتادن در درس های شیمی تجزیه یک و دو با ایشان، خاطه شیرین دلسوزی ها، مساعدت ها، دستگیری ها و راهنمائی های ایشان را نیز به یاد دارند. روحش قرین رحمت باد ضمن سپاس و قدردانی از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در پوشش خبری این ضایعه خواهشمند است در صورت اطلاع از مراسم آتی اعلام فرموده تا ما شاگردان قدیمی رسم ادب و احترام را در حق استاد عزیزمان انجام دهیم. رضا منوچهر ی راد
....................................................
به استحضار می رساند مجلس ترحيم شادروان مرحوم دكتر رحيمي منصور روز سه شنبه مورخ 11/9/93  از ساعت 10:30 الي 11:30 در مسجد فاطمه زهرا (س) دانشگاه برگزار مي گردد.

You voted 4. Total votes: 502

با سلام من از دانشجویان و

با سلام
من از دانشجویان و کارکنان دانشگاه سیستان و بلوچستان هستم، با وجود اینکه هیچ وقت افتخار دیدن و شاگردی نزد این استاد بزرگوار را نداشم ولی نام ایشان را همیشه به نیکی در گروه شیمی دانشگاه سیستان و بلوچتان شنیده ام. و گروه شیمی مراسم یادبودی برای این استاد فرزانه برگدار میکند که نشانه روح بزگ ونام نیک ایشان در دانشگاه سیستان و بلوچستان است

You voted 3. Total votes: 538

یکی از هنر های ایشان راه

یکی از هنر های ایشان راه اندازی ازمایشگاه شیمی تجزیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان بود .انهایی که با رشته شیمی اشنایند می دانند که ازمایشگاه چه اهمیتی در این رشته دارد ایشان یک متخصص کامل ازمایشگاه شیمی تجزیه بود نظم و انظباطی که ایشان در ازمایشگاههای شیمی تجزیه ایجاد کرده بود دیدنی و مثال زدنی بود .خداوند به ایشان اجر اخروی عنایت کند.

Total votes: 550

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.