کدخبر:1408/930719

19 مهر 1393

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانشجویی حرکت دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
با معرفی 14 انجمن علمی برگزیده:
تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانشجویی حرکت دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی حرکت دانشگاه صنعتی اصفهان، 14 انجمن علمی برگزیده این دوره به جشنواره ملی حرکت راه یافتند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را ارایه دستاوردهای علمی و پژوهشی انجمن های علمی دانشجویی عنوان کرد و گفت: لازم است نسبت به دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دیدگاهی عملیاتی و اجرایی داشته باشیم.

دکتر مهدی برنجکوب با مثبت ارزیابی کردن نمایشگاه این دوره افزود: این جشنواره موقعیت مناسبی را برای ارایه و معرفی دستاوردهای دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان فراهم نمود.

در ادامه این مراسم برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره معرفی و انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی نساجی به عنوان انجمن علمی برگزیده مورد تجلیل قرار گرفت.

در دیگر حوزه ها نیز انجمن علمی دانشکده مهندسی مکانیک در بخش افتخارآفرینی و بخش پژوهش فنی و مهندسی، انجمن علمی نجوم در بخش فعالیت های آموزشی،انجمن علمی منابع طبیعی در بخش فعالیت های ترویجی و نیز بخش اختراع، انجمن علمی دانشکده فیزیک در بخش مسابقه علمی و فناورانه و بخش نشریه علوم پایه، عنوان های برتر را به خود اختصاص دادند.

همچنین انجمن علمی دانشکده مهندسی عمران در بخش سایت و وبلاگ، انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی در بخش اختراع، انجمن علمی دانشکده کشاورزی در بخش نوآوری و بخش پژوهش کشاورزی و علوم دامی و انجمن علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر نیز در بخش نشریه فنی مهندسی برگزیده شدند.

در بخش غرفه های برگزیده نیز غرفه های انجمن های علمی دانشکده های فیزیک، ریاضی و کشاورزی به ترتیب به عنوان غرفه برتر، غرفه آرایی برتر و ایده برتر معرفی و آقایان زرینی و زندی به ترتیب از دانشکده های مهندسی نساجی و شیمی به عنوان دبیر شورای هماهنگی و دبیر برگزیده این دوره از جشنواره معرفی شدند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از انجمن های علمی برگزیده جشنواره دانشجویی حرکت در دانشگاه صنعتی اصفهان با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایای فرهنگی تقدیر بعمل آمد.

گزارش ویدئویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.