تأسیس پایگاه تخصصی همکاری با دانشمندان و متخصصان ایرانی غیر مقیم در دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری بنیاد ملی نخبگان و دفتر امور بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به تأسیس پایگاه تخصصی همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم نموده است.

این طرح به منظور انتقال دانش، تجربه، و ایده‌های فناورانه به کشور با همكاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان‌ و مراکز پژوهشی برگزیده كشور (پایگاه‌های تخصصی همکار) در حوزه‌های منتخب اجرا می‌گردد تا در قالب حمایت از انجام دوره‌های علمی و پژوهشی شامل پسا دكتری، فرصت مطالعاتی، تعریف پروژه‌های فناوری كوتاه مدت و بلندمدت، و انجام سخنرانی‌ها و برگزاری كارگاه‌های تخصصی به ارتباط موثر دانشمندان و متخصصان ایرانی غیرمقیم و مراکز پژوهشی برگزیده کشور یاری نماید.

دانشگاه صنعتی اصفهان پیرو سیاست‌های پیشین خود در خصوص همکاری‌های علمی و تحقیقاتی با هموطنان غیر مقیم، از حضور تمامی متخصصان و دانشمندان ایرانی مقیم خارج از کشور استقبال می‌نماید.

متقاضیان همکاری در قالب این طرح با دانشگاه صنعتی اصفهان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://international.bmn.ir و انتخاب گزینه درخواست همکاری وارد سامانه ثبت‌نام شده و سپس در مرحله انتخاب حوزه تخصصی، گزینه‌ی علوم پایه، علوم مهندسی و منابع طبیعی (دانشگاه صنعتی اصفهان) را انتخاب نمایند.

لطفا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با قسمت "تماس با ما" سامانه ارتباط با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم بنیاد ملی نخبگان به نشانی http://contact.i-bmn.ir و یا نشانی ایمیل tajvari@of.iut.ac.ir مکاتبه نمایید.

تاریخ

سال: 

1394

ماه: 

آبان

روز: 

18