کدخبر:1555/930905

5 آذر 1393

بررسی راهکارهای ارتقاء همکاری های دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز بهینه سازی سازمان جهاد خودکفایی نزاجا
به منظور افزایش همکاری های علمی و پژوهشی:
بررسی راهکارهای ارتقاء همکاری های دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز بهینه سازی سازمان جهاد خودکفایی نزاجا
نشست مشترک مسئولان پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز بهینه سازی سازمان جهاد خودکفایی نزاجا با هدف استفاده از توانمندی های این دانشگاه در تقویت صنایع دفاعی کشور صبح امروز برگزار شد.

در این نشست رئیس اداره فناوري و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به توانمندی های مختلف پژوهشی این دانشگاه، ابراز امیدواری کرد تشکیل کارگروه صنایع دفاعی و استفاده از امکانات مشترک موجب بکارگیری توانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان در مسیر پیشبرد اهداف صنایع دفاعی کشور شود.

فرمانده مرکز بهینه سازی سازمان جهاد خودکفایی نزاجا نیز در این نشست با ابراز علاقه برای همکاری با دانشگاه صنعتی اصفهان، هدف از تشکیل این سازمان را خودکفایی در نیازهای دفاعی کشور در برابر تهدیدات نظامی عنوان کرد و گفت: با توجه به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در این زمینه از دو دهه گذشته تاکنون بسیاری از نیازمندی های دفاعی کشور توسط متخصصان این سازمان تأمین شده است.

سرهنگ صفی شاهی، همکاری مرکز بهینه سازی سازمان جهاد خودکفایی نزاجا با دانشگاه ها را درجهت استفاده از خرد جمعی و امکانات علمی و پژوهشی به منظور ارتقای توانمندی های رزمی کشور بیان کرد و افزود: در راستای انجام پروژه های تحقیقاتی مختلف در حوزه های فنی و سخت افزاری، نرم افزار و IT، شیمی، مکانیک، صنایع و مهندسی مواد، خواستار همکاری با پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان هستیم.

در پایان این نشست طرفین توافق کردند، کارگروه تخصصی مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز بهینه سازی سازمان جهاد خودکفایی نزاجا، راه های استفاده از توانمندی های پژوهشی این دانشگاه در پروژه های صنایع دفاعی را مورد بررسی قرار دهد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.