کدخبر:1121/940902

2 آذر 1394

بازدید نمایندگان سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل (آنکتاد) ازدانشگاه صنعتی اصفهان
به دعوت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:
بازدید نمایندگان سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل (آنکتاد) ازدانشگاه صنعتی اصفهان
نمایندگان سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل (آنکتاد) ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان، در نشست مشترکی با اعضای هیأت علمی و مسئولان حوزه پژوهش و فناوری این دانشگاه حضور یافتند.

این هیئت سه نفره به منظور انجام طرحی با عنوان "پایش وضعیت علم، فناوری و نوآوری کشور"، به دعوت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همراهی کارشناسان این معاونت از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید و در نشست مشترکی شرکت کردند.

در این نشست نمایندگان سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل(آنکتاد)، ضمن آشنایی با فعالیت‌های دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه علم، فناوری و نوآوری، سؤالات خود در خصوص جنبه‌های تخصصی فعالیت ها شامل نفت و گاز، تجاری سازی، فناوری و نوآوری را مطرح کردند.

اعضای هیأت علمی و مسئولین پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌های این دانشگاه در زمینه‌های فناوری و تجاری‌سازی علم، به ارائه نمونه‌های متعدد همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان با صنایع فعال در استان مانند پتروشیمی، فولاد، کشاورزی و دامپروری، صنعت هوانوردی، صنایع زیردریا، فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات پرداختند.

در پایان این دیدار نمایندگان سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل(آنکتاد)، از بخش های مختلف پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله پژوهشکده علوم و فناوری زیردریا، آزمایشگاه مرکزی، مرکز نوآوری و فناوری، مرکز رشد، آزمایشگاه نانوتکنولوژی، آزمایشگاه بیوتکنولوژی و ... بازدید نمودند.

گفتنی است: سازمان کنفرانس و توسعه سازمان ملل متحد (آنکتاد) از ارکان مجمع عمومی سازمان ملل متحد است و در زمینه پایش وضعیت رشد کشورها در حوزه علم، فناوری و نوآوری فعالیت می کند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.