کدخبر:1307/920903

3 آذر 1392

اعلام فراخوان ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان
مرکزکارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان:
اعلام فراخوان ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان
دبیر ششمین جشنواره طرح کسب وکار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان، 30 دی ماه را آخرین فرصت به منظور ارائه طرح های دانشجویی به دبیرخانه این جشنواره عنوان کرد.

دکتر سروش علیمرادی با بیان این که جشنواره طرح کسب و کار دانشجویی فرصتی است تا جوانان خلاق و نوآور، ایده های کارآفرینانه خود را در یک چارچوب علمی مطرح و به محک داوری بگذارند گفت: این حرکت فرهنگی، توسعه نوآوری،  خلاقیت و ایده پردازی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: این جشنواره به نوبه خود ضمن کمک به تشکیل هسته های فن آفرینی، مقدمه شکل گیری مؤسسات دانش بنیان و در نتیجه توسعه اقتصاد دانایی محور را فراهم خواهد کرد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان به برگزاری همه ساله جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان توسط این مرکز اشاره و تصریح کرد: ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تشویق و ترویج فرهنگ ایده پردازی و خلاقیت، توسعه  تفکر به کارگیری علم و فناوری و آموخته های دانشگاهی در راستای تولید ثروت، شکل دهی هسته های فن آفرینی و تشویق در راه اندازی بنگاه های اقتصادی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: ایجاد ارتباط بین سرمایه گذاران و صاحبان ایده در جهت تکمیل چرخه تبدیل ایده به محصول و حرکت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین از دیگر اهداف برگزاری ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان است.

علیمرادی اضافه کرد: علاقه مندان لازم است به صورت انفرادی و یا در قالب یک تیم کاری متشکل از دانشجویان شاغل به تحصیل در یکی از دانشگاه های دولتی و یا آزاد استان اصفهان در مسابقه شرکت نمایند که در صورت نیاز به حضور اعضای غیر دانشجو در تیم، با هماهنگی مرکز کارآفرینی دانشگاه مربوطه امکان پذیر می باشد.

دبیر ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان با بیان این که به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت افزود: طرح های برتر معرفی شده، امکان حضور در جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی را بدست خواهند آورد.

وی در پایان، زمان ارسال طرح های کامل را پایان دی ماه عنوان کرد وگفت: علاقه مندان می توانند به منظور ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر به سایت های مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان و یا جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به دو آدرس www.karafarini.iut.ac.ir و www.shtf.ir مراجعه ویا با تلفن  3912293-0311 تماس حاصل نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.