کدخبر:1209/931014

14 دی 1393

اعلام فراخوان انتخاب دانشجويان نمونه دانشگاهی وکشوری
توسط وزارت علوم،‌تحقيقات و فناوري:
اعلام فراخوان انتخاب دانشجويان نمونه دانشگاهی وکشوری
وزارت علوم،‌ تحقيقات و فناوري، برنامه انتخاب و معرفي دانشجوي نمونه كشوري، كه در ارديبهشت ماه سال آينده برگزار خواهد شد را اعلام كرد.

بر این اساس دانشجويان متقاضی شرکت در این فراخوان در سطح دانشگاه صنعتي اصفهان و در مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا در تمامي گروه هاي آزمايشي از تاريخ 16 الی 29 دي ماه جاري فرصت دارند، فرم هاي مربوطه را به همراه مدارك لازم به دفاتر ‌سرپرستي دانشجويي، فرهنگي ‌دانشكده هاي خود ارايه نمايند.

مسئولين دانشكده ها با بررسي اين مدارك تا ششم بهمن ماه سال جاری، اسامي دانشجويان واجد شرايط را به دفتر معاونت دانشجويي دانشگاه صنعتي اصفهان ارائه خواهند نمود.

در مرحله نخست این فراخوان، دانشجویان نمونه دانشگاه بر مبنای رتبه های اول تا سوم مقاطع و گروه های آزمایشی مختلف انتخاب و با برگزاری مراسم تجلیل از ایشان، نفرات اول هر مقطع و گروه آزمایشی به منظور شرکت در رقابت دانشجوی نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

معدل تحصيلي، فعالیت های پژوهشي و تحقيقاتي، اقدامات فرهنگي و اجتماعي و نیز فعاليت هاي ورزشي از جمله مؤلفه های اعلام شده براي انتخاب دانشجويان نمونه كشوري می باشد.

دانشجويان به منظوركسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان به آدرس http://m-daneshjooei.iut.ac.ir مراجعه ویا با تلفن 33912719 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است: بيست و سومين دوره انتخاب و معرفي دانشجوي نمونه كشوري اردیبهشت ماه سال آینده با حضور مسئولین آموزش عالی کشور برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.