کدخبر:1402/930609

9 شهريور 1393

استفاده از تجربیات دانش آموختگان ارتقای دانشگاه را به همراه خواهد داشت
دکتر مدرس هاشمی در چهارمین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان:
استفاده از تجربیات دانش آموختگان ارتقای دانشگاه را به همراه خواهد داشت
چهارمین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور جمعی از دانش آموختگان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان هدف از برگزاری این نشست را تداوم ارتباط مؤثر میان اعضای این انجمن و مسئولین دانشگاه برای استفاده از تجربیات ارزشمند آن ها دانست و گفت: تجدید دیدار دانش آموختگان و اساتید و نیز برگزاری انتخابات هیأت امناء و بازرسین انجمن از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.

دکتر مدرس هاشمی با بیان این که حضور در کلاس های دانشگاه صنعتی اصفهان برای همه کسانی که سال ها در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده اند بسیار خاطره انگیز است گفت: ارتباط مستمر میان دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان موجب انتقال تجربیات مؤثر ایشان در رده های مختلف علمی و اجرایی کشور به این دانشگاه خواهد شد.

وی با تأکید بر عزم مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان بر حمایت همه جانبه از مجمع دانش آموختگان این دانشگاه افزود: ارتباط با اساتید، مشاوره ها، استفاده از خدمات علمی و رفاهی دانشگاه، استفاده از تجربیات اعضای انجمن در پروژه ها و پایان نامه ها و کمک های مالی و تجهیزاتی به دانشگاه از جمله خدمات متقابل برای حرکت در مسیر پیشرفت دانشگاه صنعتی اصفهان به شمار می رود.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه رشد و بالندگی و قرارگیری این دانشگاه در میان یکصد دانشگاه برتر آسیا و همچنین معرفی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از یکصد دانشگاه برتر جوان جهان را مدیون و مرهون تلاش همه دانشجویان و دانشگاهیان این دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد: ارتباط اعضای انجمن دانش آموختگان و مسئولین دانشگاه قوی تر از گذشته ادامه یابد.

دکتر مدرس هاشمی در پایان به تشریح اهداف کمیته اقتصادی دانشگاه صنعتی اصفهان، درآمدزایی از راه های مختلف برای پیشبرد برنامه های آموزشی و پژوهشی را مهمترین هدف این کمیته اعلام کرد و افزود: کمیته اقتصادی دانشگاه صنعتی اصفهان از راه های مختلف از جمله ارتباط با دانش آموختگان این دانشگاه در نهایت زمینه ساز تأسیس یک بنیاد خصوصی به نام دانشگاه صنعتی اصفهان برای کمک به اهداف مختلف این دانشگاه خواهد شد.

در ادامه چهارمین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان، اعضای هیأت امنای این مجمع به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این انجمن، برنامه های آینده برای کمک به ارتقای دانشگاه صنعتی اصفهان و بحث و تبادل نظر با دیگر اعضاء پرداختند.

گفتنی است: چهارمین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان عصر پنجشنبه گذشته در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد و اعضاء با حضور در پای صندوق های رأی، اعضای هیأت امنای جدید این انجمن را انتخاب نمودند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.