کدخبر:1408/940611

11 شهريور 1394

آغازهمایش حلقه‌های صالحین بسیج اساتید کشوردردانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:
آغازهمایش حلقه‌های صالحین بسیج اساتید کشوردردانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، مراسم افتتاحیه همایش سراسری حلقه‌های صالحین بسیج اساتید کشور صبح امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به وجود 170 مرکز آموزش عالی در این استان گفت: اصفهان به‌عنوان دومین قطب علمی ایران نقش عمده‌ای در پیشرفت های علمی کشور ایفا نموده که در این میان دانشگاه صنعتی اصفهان به لحاظ کمی و کیفی از دانشگاه‌های سرآمد کشور به شمار می رود.

علیرضا احساندوست افزود: بسیج اساتید استان اصفهان در 100 مرکز آموزش عالی این استان دفتر بسیج اساتید دارد که شجره طیبه صالحین توانسته بیش از 100 حلقه صالحین ایجاد کند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این همایش با اشاره به افتخارات این دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی و جایگاه خاص این دانشگاه در رشد علم و فناوری کشور، ابراز امیدواری کرد این نشست نتایج مطلوبی در بر داشته باشد.

دکتر رسول نصر اصفهانی با ابراز خرسندی از رشد قابل توجه و حرکت متفاوت سال های اخیر سازمان بسیج اساتید و به تبع آن در استان اصفهان، بر فعال بودن این سازمان در عرصه های مختلف تأکید کرد.

وی اضافه کرد: بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در سال های اخیر فعالیت‌های متنوع و متکثری آغاز نموده که امید آن می رود تا مورد حمایت های جدی تر واقع شود.

دکتر صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و حجت الاسلام و المسلمین نصیری فرد مسئول معاونت آموزش سازمان بسیج اساتید کشور، دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه همایش سراسری حلقه‌های صالحین بسیج اساتید کشور بودند.

همچنین در این مراسم از وبسایت جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد.

گفتنی است: همایش مدرسین حلقه‌های صالحین بسیج اساتید کشور امروز وفردا به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.