کدخبر:1549/940604

4 شهريور 1394

آئین گرامیداشت روزکارمند و تجلیل ازکارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) و روز کارمند:
آئین گرامیداشت روزکارمند و تجلیل ازکارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
مقارن با ولادت باسعادت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، هفته دولت و روز کارمند، پنجمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش- کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رییس دانشگاه صنعتی اصفهان مهمترین دستاورد دو سال گذشته این دانشگاه را ایجاد اعتماد بین دانشگاهیان و مدیریت دانشگاه دانست و تصریح کرد: تمام تلاش و مهمترین استراتژی ما از ابتدا تاکنون این بوده که احساس همه دانشگاهیان این باشد که دریک خانواده بزرگ به نام دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول فعالیت هستند.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی با بیان این که سرمایه اجتماعی و ارتباط بین انسان ها مهمترین سرمایه یک سازمان و عامل رشد و پیشرفت یک مجموعه است افزود: ما به اعتماد بین افراد، وفاق، همدلی، همکاری و دلسوزی نیازمندیم و طی مدت اخیر نیز به دنبال تقویت آن بوده ایم.

وی در ادامه به افتخارات و دستاوردهای این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دستاوردها در سایه همدلی، اعتماد، تلاش زیاد و کار دلسوزانه دارایی های اصلی این دانشگاه یعنی اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بدست آمده و معتقدم با وضعیتی که ما داریم ظرفیت این دانشگاه بسیار فراتر نیز می باشد.

مدرس هاشمی با اشاره به فراز و نشیب‌ها، نقاط قوت و ضعف، نکات مثبت و منفی، شادی‌ها و تلخی‌های مدیریت دانشگاه طی دوسال گذشته گفت: سامانه نظرخواهی از کارکنان در سال گذشته نتایج مطلوبی را به ما ارائه کرد و این سامانه در سال جاری نیز فعال شده و تا چند روز دیگر امکان دریافت نظرات دانشگاهیان را دارد.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان با اشاره به روایتی از امام معصوم(ع) که عبادت ده جزء دارد و نه جزء آن کار و تلاش است، از زحمات کلیه کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان به ویژه کارکنانی که با توجه به قواعد و ضوابط در نظر گرفته شده به عنوان کارمندان نمونه این دانشگاه انتخاب شدند قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رهبر عضو هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان در سخنانی به بیان معارفی از زندگی امام رضا(علیه السلام)، ارتقاء منزلت کارکنان و جایگاه کارمند پرداخت.

در این آئین از 24 تن از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان طی یکسال گذشته شامل 13 کارشناس، 9 کارمند و 2 مدیر نمونه دانشگاه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

گرامیداشت یاد وخاطره 144 شهید گلگون کفن دانشگاه صنعتی اصفهان و تجلیل از 14 نفر از پرسنل فرزند شهید این دانشگاه، پخش کلیپ تهیه شده از نقطه نظرات تعدادی از کارکنان، شعرخوانی و اجرای موسیقی از دیگر بخش های پنجمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.