کدخبر:1502/940306

6 خرداد 1394

آئین تجلیل ازجانبازان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
مقارن با ایام مبارک ماه شعبان وروز جانباز:
آئین تجلیل ازجانبازان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
همزمان با ماه مبارک شعبان آئین گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان دانشگاه صنعتی اصفهان، شب گذشته در مجتمع آموزشی فرهنگی اردیبهشت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان جانباز شاغل و بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان و خانواده ایشان برگزار شد، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در سخنانی ضمن تکریم مقام والای جانبازان این دانشگاه، از تلاش های خالصانه آنان در طول سال ها خدمت در دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل کرد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی با اشاره به تقارن سالروز آزادسازی خرمشهر با روز جانباز، فتح خرمشهر را نماد عزت و آزادگی مردم ایران اسلامی دانست و افزود:جانبازان عزیز،تلاشگران اصلی عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بودند اما در تمام رنج‌ها و تلاش‌هایی که داشتند این خانواده آن ها بودند که نقش بسیار پررنگ است و مؤثری ایفاء کردند.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز کشور و به ثمر نشستن تلاش های علمی دانشگاهیان به ویژه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگرفته از امنیت و آسایش کسب شده در پی ایثارگری جانبازن است و حتماً اگر این تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها نبود، امروز کشور ما نیز مشابه بسیاری از کشورهای منطقه در آتش کینه و دشمنی و جنگ می‌سوخت.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان اضافه کرد: وظیفه اصلی مااست که در مسیر حل مسائل و مشکلات جانبازان عزیز دانشگاه صنعتی اصفهان تلاش نمائیم.

در این آئین که با برنامه هایی چون خاطره گویی یکی از سرداران دفاع مقدس، پخش ویدئو کلیپ تهیه شده در روابط عمومی دانشگاه و ضیافت شام همراه بود، از جانبازان این دانشگاه و خانواده ایشان با اعطای هدایای نقدی و کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس تجلیل شد.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.